Sunday, December 23, 2007

1st year of misery.

(Upozornění: V následujícím příspěvku uslyšíte více frází, než je doporučená denní dávka.)

No a je to tu :-) Abych byl upřímnej, mám z toho fakt vcelku radost a jsem překvapenej, že se to tu jakž-takž chytlo, zvlášť proto, že vím, jakej jsem línej diletant a jak dlouho mi trvá nadšení z nových věcí. Má to furt víc much než předností, ale stejně je to celkem dobrej odrazovej můstek do dalšího roku/let. A o to víc se budu snažit to tu nějak udržovat. Každopádně zatím šťastný a veselý. A hezkej novej rok. Prostě ať se vám daří a ať vás to baví. Ať už je to "to" cokoliv. :-)

P.S.: A taková nepřímá zmínka o mně v lednovým rockpopu, to už je přece důkaz toho, že musím něco znamenat, ne? Hledejte sami. Někteří lidé prostě mají sklon určitým věcem (včetně sebe samých) přikládat mnohem větší důležitost, než jakou si opravdu zaslouží.

2 comments:

tetraFejla said...

Tak teda gratuluji jako první. Čtu to pravidelně, baví mě to tady. Jen nechápu tu narážku na Rock & Pop, přece si kvůli tobě ten plátek nekoupím. Vysvětlit, prosím!

strame said...

Jelikož se onen vysoce prestižní a fundovaný plátek (předpokládám celkem pravidelně) objevuje na nejedněch (dokonce zahraničních!) stáncích s několikadenním předstihem před datem vydání (k čemu teda potom je?), tak už k tomu můžu říct víc :-)

Jde o to, že Kroměříž je zřejmě vysoce zaostalé město, co se hudebních názorů a kulurní vyspělosti týče oproti obrozenému zbytku ČR, jak soudí libertine v jedné své glose o českých hudebních serverech, jmenovitě newmusic.cz ... napsal tam něco ve smyslu "Kdysi progresivní server strádá, což si nemyslí zřejmě už jen pár teenagerů z Kroměříže." takže asi tak :-) zbytek si můžete domyslet a přebrat :-) těm méně zasvěceným pak mohu doporučit zde (http://blitzkrieg-destroyer.blogspot.com/2007/12/destroyed-awards-2007.html): schválně která položka bude ta pravá ;-)


Jde ale taky o to, ehm, koho to vlastně ve skutečnosti zajímá?