Thursday, February 15, 2007

Brits '07

"Bohužel" jsem včera večer nebyl doma, a tak si nemohl poslechnout Brits na Expresu. Ale myslím, že kdybych postupně zjišťoval, kdo vyhrál, tak bych se akorát naštval. Z britské části ty nejprovařenější (tím sice nemyslím, že jsou špatná, ale rozhodně by se našly i lepší) jména místního mainstreamu, pak nějaká ta indie kapela, o které bylo slyšet (Arctic Monkeys, Fratellis) a samozřejmě Muse. Lily Allen bohužel nikde, což avizovali už v Daily Telegraph ještě před rozdáním cen, vidu ani slechu taktéž po Guillemots. Cena za mimořádný přínos hudbě putuje (jestli oprávněně, o tom se dají vést spory) k Oasis. Ti nakonec zahrají Cigarettes & Alcohol, Don't Look Back in Anger, Morning Glory, The Meaning of Soul a Rock'n'Roll Star. Nutno podotknout, že ten randál vyzněl celkem působivě.


Ze zahraničních interpretů uspěli The Killers, kteří si odvezli do Las Vegas cenu za nejlepší kapelu a desku, která (jak vtipně podotknul Pavel Kučera) je asi tak strhující jako uklouznutí na banánové slupce. Totálně jsem ale čuměl na jejich performance. Ne že by mě dostala When You Were Young samotná, spíš to, jak Brandon nezazpíval snad jedinou notu špatně (!), až jsem ho tak trochu paranoidně podezíral, že to dával na playback. Celkem mě překvapilo, že RHCP z nominace nakonec nevytěžili cenu za nejlepší band, ovšem ve srovnání s Killers moc nevím, jestli se mám radovat. Spíš tak napůl. Očekávaně uspěli Justin Timberlake (zahr. interpret), Nelly Furtado (zahr. interpretka) a Orson (objev). Prostě taková rekapitulace roku, žádný překvápko se nekoná. Ale i tak furt lepší než Andělé, to se musí nechat.

1 comment:

mattczech said...

jj taky sem byl docela prekvapenej .. fandil sem Snow Patrol a RHCP, pac obe kapely majou vyborny alba, ackoliv Sam´s Town od Killers je taky hodne povedeny ...

Sem hodne zvedavej na novou desku Coldplay, jestli ju vydajou letos, jakoze asi jo, tak uvidime jestli neco pristi rok dostanou..