Saturday, June 23, 2007

The Post with No Name

Zanedlouho mi na prvních dvou místech v mém Top Artists Overall žebříčku last.fm vystřídají Interpol Radiohead symbolicky novou deskou Our Love to Admire, která je stejně jako předchozí dvě naprosto perfektní a s dost velkou pravděpodobností i lepší než cokoliv z toho, co v tomto roce dosud vyšlo. Rád bych si počkal na release s plnohodnotnou kvalitou zvuku, 160 kbps není bůhvíco, ale nelze se ubránit poslechu. Navíc se Interpol definitivně stali nejlepší mladou kapelou. Ne-li nejlepší kapelou vůbec. Ale to sem teď tahat nechci, prostě si to poslechněte.

A jen tak zběžně:
Smokers outside the Hospital Doors! Smokers outside the Hospital Doors! Smokers outside the Hospital Doors! Vlastně celá nová deska An End Has an End je výborná.

Nový singl The Go! Team, Grip Like a Vice je vynikající. I když jsem jejich debutu Thunder Lightning Strike (ani nevím proč a mrzí mě to) nepodlehnul tolik, jak bych asi měl (Ladyflash je ale stejně klasika), The Go! Team uznávám a Grip Like a Vice je podle mě jedna z nejpřístupnějších věcí, co splodili. Těším se na 11/9.

2 comments:

tetraFejla said...

Jako bych to už někde četl. A bylo třeba to uploadovat ještě jednou, jinam?

strame said...

já chtěl přidat svůj náhled, protože jsem z tý desky uchvácenej...:) to mi mimochodem trochu připomíná tohle (určitě jste už to četl):
http://postcrap.blogspot.com/2007/06/koprujte-kvalitnji.html

uploadoval jsem to znovu proto, že pokud vím, tak na sendspace to vydrží jenom nějakou dobu, kdežto na rapidshare do doby, než to smažu...