Monday, April 30, 2007

Noví Interpol

Miluju Turn on the Bright Lights (vztah k ní mám pomalu jako k opravdu blízkýmu člověku, což se mi fakt nestává často), Antics sice mám raději než spoustu jiných kytarových alb, ale tetraFejlovo (jak se to kua skloňuje?!) nadšení zdaleka nesdílím. Což ale nic nemění na tom, že Interpol jsou v současnosti dost možná mou nejoblíbenější kapelou.

Titulek článečku je asi zavádějící, novou desku nemám a minimálně do 10. července ani mít nebudu, nejsem zastáncem stahování advanced verzí desek, které mají podstatně menší kvalitu než ty z cédéček vyripované (v tom zase s tetraFejlou názor sdílím :-). Proč to všechno říkám? Singl The Heinrich Maneuver z nadcházející desky Our Love to Admire kandiduje na jednu z nejzásadnějších věcí letoška. Stáhni & sleduj!

4 comments:

Anonymous said...

interpol? posledni slusna kapela :-) nadseni ze singlu sice moc nesdilim, ale co sem slysel (asi dalsi 3 novy veci z nakyho zivaku), tak by to snad melo vyjit i na potreti.. a komu to sakra vyslo trikrat za sebou hmm? nikdo se nehlasi,,

strame said...

Už i ty, libertine? :-) Ale k věci: pokud máš na mysli post-strokes kapely, tak mám pocit, že kromě Strokes nevydal třetí desku zatím nikdo z těch známějších... A jestli máš na mysli indie-kytarovky jako celek, tak co White Stripes (White Blood Cells)? :-) Takže nevím, no... :-) A ty 3 věci, cos slyšel, jsou ty na YouTube z toho samýho koncertu, ze kterých jsem postnul link na Heinrich Maneuver? Nebo jsem snad něco minul? :-)

Anonymous said...

To víš, rád zkontroluju poddaný :-) Jojo, myslel sem tuhle verbež.. WS stojej podle mýho už jinde a treti deska Strouks se mi s odstupem libi min a min. A je fakt ze ke trojce se jich moc (nastesti) nedopracovalo :-) zrovna pisu rec na dvojku maximo park a mam co delat abych to vzdycky po pul minute nevypnul.. takze asi tak. koncert to bude asi stejnej - navic pioner, a mammoth. no ale kdyz uz sme u toho, musim i priznat ze se celkem tesim na cribs, to je takovy moje guilty pleasure :-)

strame said...

First Impression of Earth jsem svýho času poslouchal hodně, ale dneska už se vracím akorát k Is This It? anebo Room on Fire... a vůbec, v poslední době mě baví mnohem víc elektronika... i když některý kytarový desky jsou taky výborný, naposledy nová deska Monkeys... :-)