Saturday, December 23, 2006

O čem by měl být tento blog?

1. Hudba
Miluju hudbu a neobejdu se bez ní skoro nikdy. Jo, zní to jako fráze, ale je to tak - snažím se psát recenze, zprávy a články a na mém profilu na last.fm to nejde všechno dát tak, jak chci, takže nejdřív sem asi nahážu moje starší věci a budu se sem snažit psát recenze ve frekvenci jedna za týden. Pokud mi to vyjde a budu jich dokonce psát víc, třikrát sláva, pokud ne, tak se omlouvám a nehažte na mě kamení (i když na netu to zas tak lehko nejde, že...). Pak bych vám asi chtěl dávat tipy na nové interprety, pokusím se napsat různé články, pokud možno zajímavé, když tak linky na nějaké nové desky atp. Budu mockrát vděčný za každý komentář (ať už pozitivní, či negativní), který mi k článkům napíšete.

2. Entertainment
Jelikož můj přehled o knihách a filmech je ve srovnání s hudbou minimální, nebude tady o tom tolik jako právě o hudbě, ale přesto se sem budu snažit něco napsat.

3. Ostatní
No a tohle je pro mě zatím záhada:) Nemám moc představu, co jiného sem ještě budu dávat, ale sám se nechám překvapit. Ostatně - vždycky se to může smazat, že...

No comments: